maandag 6 mei 2013

Free as a bird


Anouk
. Vanaf mijn 7e ben ik groot fan van haar. Altijd dwars, nooit main stream; zij trekt haar eigen plan en dat doet ze met verve.

Maar recentelijk gooit ze het over een andere boeg. Ze gaat deelnemen aan het Eurovisie Songfestival met het nummer "Birds", met een heel andere sound dan we van haar gewend zijn.
Wat haar dan toch weer typisch Anouk maakt; ze zal nooit doen wat men van haar verwacht, van haar gewend is.

Onlangs ontstond er wederom een hele heisa rondom Anouk. Ze zou totaal bezopen gespot zijn in een kroeg tijdens Koninginnedag. Ze zou zich nogal te schande hebben gemaakt, door haar Songfestival-nummer te lopen lallen in het café.
Ook ik trapte er in, want ik vond het wel een typische Anouk-actie.

Wat bleek? Anouk speelt de hoofdrol in de nieuwe reclame van Centraal Beheer Achmea en het uitgelekte filmpje van haar dronken actie, was een onderdeel van de mediapromotie. Slim hoor!

 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de media-aandacht een beetje overdreven vind als ik de commercial zie; ik vind 'm tegenvallen.

Wat vinden jullie?

HIER kun je alle filmpjes checken van Anouk en Centraal Beheer Achmea!


HIER kun je naar de website van Anouk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten